Storhandlat till mig själv

Var till hälsocentralen och träffade min sjukgymnast idag, efter det gick mamma och jag till nian och jag shoppade los för 1400 kr drygt. Men köpte bara nödvändiga saker.
 
Och äntligen har jag köpt en skrivare/scanner och riktiga fotopapper så jag slipper beställa bilder utan jag kan skriva ut dem hemma!
 
Sen köpte jag en badrumspall så att Iz och jag kan träna bakdelskontroll hemma. Använde mig tidigare av en bok men han halkade bara omkring på den 
 
Köpte även batterier samt en reflexväst som tyvärr var för liten. Den passar perfekt när jag bara har munktröjan på mig men den går inte att knäppa när jag har vinterjackan på. Så jag ska gå och lämna tillbaka den och få en större storlek.
 
Var även inne på en asiatisk butik och handlade allt som behövdes till att göra sushi. åh, längtar jätte mycket tills imorgon då vi äntligen ska göra det!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0