Sol och en galen tervueren

Oosko sov över här igår och jag vaknade för några timmar sen, blev upp för drygt en timme sen och borstade igenom Izor Oosko vaknade då också och Iz blev skogstokig. 
 
när jag borstade igenom honom låg och han flinade och hade tassarnna i kors irätt upp i vädret och han ålade sin på rygg och inte kunde jag hålla mig för skratt. Han är bara för rolig.
 
Nu har han rally i lägenheten med en floss, undrar vad han åt till frukost...
 
Eftersom solen är framme trots att jag kan känna kylan utifrån enda in i lägenheten så ska gå till skogen med Izor. Tar med lite fika så stannar vi där en stund. Mamma följer också med ut. Det blir nog trevligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0