Paket

Vann en tävling på facebook för ett par dagar sen och hämtade idag ut priset. Har ännu inte öppnat lådan men jag vet att den består av hundmat. Jäklar vad det var att bära hela vägen från Coop. När jag kom hem gjorde jag pizza  och därefter kaosade min dator ur så nu har en tangent lossnat på den och jag får inte tillbaka den hur jag än försöker. Hm... 
 
Izor ska iallafall få extra god mat idag, köpte en hel färsk kyckling på Coop som jag delat på mitten. Det ska han få tillsammans med en bit hjärta, grissvans och färskfoder.
 
Just nu ligger han på golvet och sover, och jag ska fortsätta att se på film. Vi är ensamma ikväll så får se vad vi hittar på. Jag är sjukt trött så det blir nog en tidig kväll här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0