Nya koppel

Idag kom Izors nya reteriverkoppel från Hurtta. En blått och ett brunt med invävda reflexer.
Jag är ingen märkesnörd men tycker att Hurttas koppel verkar vara väldigt hållbara. Ja har även några reteriverkoppel i annat material men de används inte å mycket då hans päls lätt fastnar i kopplet.
 
Jag slog till med två koppel eftersom jag fick dem till ett bra pris av en tjej som sålde dem. Är jättenöjd med dem.
Ska ta och rensa upp här hemma se och se vad jag kan sälja. Kan lägga upp lite bilder på saker som ska säljas här på bloggen om det är till något intresse. 
 
Det är allt från hundsaker, kanin/kattsaker till kläder/skor för människor.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0