Mörker

Det är himla tråkigt att det blir mörkt så fort numera. Jag vill kunna spendera många timmar utomhus och träna hund men blir så begränsad då det är himla mörkt!
 
Nåja, jag får träna i lägenheten eller nere i källaren när det blir för mörkt för att vara ute. Vill inte heller ha honom helt lös heller om han inte bär reflexer på sig! 
 
Ska ut och pinka av Izor nu och sen väntar vi in Wictoria och Wilma. Det ska bakas för hela slanten. 
Iz kommer nog att uppskatta Wilmas besök då han alltid blir glad när det kommer hit andra hundar. Längtar jätte mycket tills jag kan skaffa valp, vet att Izor skulle bli så mycket gladare då han trivs bättre med en kompis än att han är helt ensam. 
 
Rensar datorn nu också medan jag väntar in W. Hittade den här bilden på Izor och en gyllene kvicken.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken bild :O Så underbar, så vacker! Tavla-på-väggen-material :D

Svar: oj tack! :)Har tänkt på att framkalla bl.a den faktiskt. :)
Mandana Veysi

2013-11-08 @ 21:43:27
URL: http://xifon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0