kyla

Det börjar bli rikrigt kallt ute nu här i gävle. Och med tanke på blåsten känns det ännu kallare. Usch!!
.
Jag gillar inte vintern speciellt mycket men ska det vara såhär kallt tycker jag att vi även kunde ha haft lite anö.
 
Förhoppningsvis hinner jag bygga på mer muskler på Izor innan snön är här, sen blir det aktiviteter på annat håll. Ex springa i djupsnö, dra lättare vikter och myckrt budföring (om vi är 2). Har ni några roliga tips på vinteraktiviteter?  Izor och jag ska prova på skidåkning hos uppfödaren. Undrar verkligen hur det kommer att sluta. Jag har inte stått på ett par skidor sen lågstadiet och nu ska jag bara inte stå på skidorna, jag ska ha Izor kopplad i ett  midjebälte.  Hjäälp!!..
 
vad brukar ni pyssla med under vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0