Izor och Charlie

 

Kommentarer
Postat av: Helena


Åh vilka bra bilder! Mina blev helt suddiga, fick inte till en enda en. Haha, ser nästan ut som att Charlie mött en björn på en av bilderna :)

Svar: Vad roligt att du tyckte om bilderna! Det är bara att säga till om du vill att jag skickar några till dig. :) Vi får ses snart igen med vovvarna!
Mandana Veysi

2013-11-04 @ 09:27:07
Postat av: Helena

Ja, det får du hemskt gärna göra! Ta dom du tyckte blev bäst. [email protected] är min mail, om du inte vill använda bildström? Tänkte även fråga om jag får lägga ut några på Instagram? Skriver självklart att det är du som är fotograf. Helt okej om du inte vill såklart :)

Svar: Hur använder man bildström? :)Ja men självklart får du lägga ut dem på instagram. Bara roligt att du tyckte om bilderna!
Mandana Veysi

2013-11-04 @ 10:21:24
Postat av: Helena Nordlander

Har du iphone? Annars tror jag inte att det går.

Svar: Jag har en iphone men använder den inte. Kan skicka över bilderna ikväll, annars kan du ta dem från min facebook. :) Har lagt upp alla där, så kan du välja ut vilka du vill få skickade i org storleken!
Mandana Veysi

2013-11-04 @ 10:57:43
Postat av: Helena Nordlander

Har inte Facebook så maila ikväll om du vill :)

Svar: Ok, jag fixar det. :)
Mandana Veysi

2013-11-04 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0