Handlar lite smått

Har köpt julklappar via nätet som borde komma på posten när som helst!
 
Jag har storstädat här hemma och Izor blir bara tryggare och tryggare med dammsugaren. Idag kom han frivilligt och la sig bredvid den när jag dammsög för fullt. Tror verkligen att adaptilen inte bara hjälper mot ensamhet utan han blir verkligen lugn av dem och inte ett dugg orolig. Men han är inte seg/borta för 5 öre. Vaken som en hök dvs. 
 
Nu är solen framme och jag har passat på att låna pappas cykel så Iz och jag ska ta en kort runda till skogen och där får han springa av sig innan vi cyklar hem igen. Han är uppvärmd och klar så nu är det bara att tuta och köra, och hoppas att man håller sig kvar på cykeln. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0