Glädje!

Jag fick ett meddelande påt forum idag av en kvinna som numera äger Pandoras bror Paleo. Hon har skrivit en del och jag svarade på det första mailet idag. Ni kan inte arna hur mycket jag tänkt på Paleo under alla dessa år. Jag har velat veta vart han befinner sig och nu vet jag det. 
 
Svaret hon fick var kanske inte det roligaste då hon vela höra hur "Leo" och syskonen haft som valpar. Förhoppningsvis kan det hjälpa henne att få veta hur det legat till. Hon har fått mitt mobilnummer samt min facebook om hon vill ha fortsatt kontakt. 
 
Självklart dök tankarna om min fina Pandora upp. Hon är så saknad, men vi ala vet att beslutet vi tog var bäst för henne. Hon var på tok för förstörd. Och som jag sagt tidigare, en död hund lider inte. 
 
När man har gjort allt och ingenting blir bättre då måste man tänka utanför sina egoistiska ramar och göra det bästa för individen när man ser och vet att den inte mår bra. 
 
---
 
Jag hoppas att jag kan få träffa Paleo i framtiden, jag har kontakt med brorsan Pampas också så det vore jätte roligt med en liten syskonträff. 
 
Mitt fina älskade hjärta. Jag saknar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Tatjana

Vad hade hänt Pandora? Hur gammal blev hon?

Svar: Pandora avlivade vi för några månader sen. Hon blev 8 år gammal
Mandana Veysi

2013-11-13 @ 09:11:15
Postat av: Tatjana

Åh, beklagar sorgen! <3

Svar: Tack, det var ett fruktansvärt tufft beslut men det var helt klart bäst för henne. Nu springer hon där uppe i himlen med sina föräldrar och HÖR. Hon är väldigt saknad
Mandana Veysi

2013-11-13 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0