Dragtur

Selade på Izor och drog på mig midjebältet och drog ut i finvädret med Izor för en cykeltur. 
Eftersom han inte har fått dra någonting på bra länge så körde vi en kort sträcka. Till skogen fram och tillbaka. När vi kom fram till skogen passade jag på att släppa honom så att han fick springa omkribng, hoppa upp på stenar, leta saker och springa i sin egen takt. När jag var nöjd så selade jag på honom och vi cyklade hem. 
 
Vi har varit hemma en liten stund nu och Izor ligger platt på golvet. Han drog på jättefint och höll ett högt och jämt tempo hela vägen. Jag behövde i princip inte trampa alls.
 
Han får en grisfot när den har tinat upp lite och sen blir det soffhäng. Ska se om vi har någonting gott hemma för oss 2 benta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0