Dollarstore

Gick till Dollarstore med mamma, en vän till henne och med Izor. Mammas kompis höll Iz medan vi gick in och självklart kunde jag inte stå emot att kika in på djuravdelningen och självklart hittade jag lite som fick följa med hem. Bl.a 2 stycken tuggben i hårdplast i olika smaker, än så länge visar han inget intresse för benet men har man just ätit en grisfot tror jag inte att ett plastben är någonting att hänga i granen.Köpte även 2 Grawles ben och lite träningsgodis.
 
Sen köpte jag det jag skulle köpa också, dvs fotoramar och ljus. Både doftljus och vanliga, det går åt så mycket ljus här hemma så jag laddade på med en del.
 
Köpte även badand/badskum, tandkräm och lite godis till mig och mamma. Iz ligger och sover på golvet och efter att jag käkat någonting ska jag fortsätta träna lite med honom.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska dit imorgon, va kostar djursakerna där på ett ungefär? :) Tänkte mest på leksaker / aktiveringsleksaker samt kläder.

Svar:
Mandana Veysi

2013-11-22 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0