Bussåkning

Idag har jag varit igång hela dagen. Varit på 2 möten, varv Izor följde med på det andra. Älskade terapihund!
Efter möterna som tagit hela dagen gick jag och Izor till Gävleborgs zoo och jag köpte Adaptil.
 
Vi har tragglat med ensamhetsträningen sen i början av oktober och nu fick jag faktiskt ge med mig och testa om Adaptil kan hjälpa Izor att vara själv i lägenheten utan att skälla. Jag är otroligt rädd att våra grannar ska klaga till hyresvärden och det är e sista jag vill. Så jag köpte en doftavgivare för 500 kr och förhoppningsvis får den Izor att känna sig lugn och trygg i lägenheten när vi lämnar honom ensam. 
 
När vi bodde hos pappa var det inga problem, Iz kunde vara själv i timmar men i den här lägenheten klarar han inte det, ÄN. Så nu håller vi alla tummar att Adaptil kan hjälpa oss lite med ensamhetsträningen. 
 
När vi kom hem var Ylva här på besök och hon hade bakat mina favoritkakor till mig. En hel låda, snälla älskade Ylva. Så himla go.
 
Och som vanligt tyckte Izor att hon var en läskig äldre dam men då sa jag faktiskt åt honom och det slutade med att han sov vid hennes stol när vi fikade.
 
Nu ska jag äta dagens första mål! Herregud, har inte haft tid att äta idag. Imorgon blir det en tur till skolan och sen vet jag inte hur resten av morgondagen kommer att se ut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0