Bollkastning

Kom nyss hem med Izor efter en skön promenad, han gick otroligt nog väldigt fint i kopplet och drog bara några enstaka gånger. På hemvägen stannade vi till vid den lilla ängen eller vad man ska kalla det och där fick han springa efter en tennisboll som jag hade med mig. När han var nöjd så gick vi hem. 
 
Det märks tydligt att hans kondition har försämrats så nu ska vi ligga i med träningen för att bygga upp konditionen igen. Det kommer att bli mycket spring i skogen och cykelturer innan snön kommer. Måste säga till min far att jag behöver en cykel med ordentliga bromsar så att jag kan sätta mig på cykeln igen. Jag kommer aldrig mer att använda cykeln som jag ramlade med. Det hände just för att jag inte kunde bromsa in när jag behövde det och tja, då krashade vi. 
 
Tror inte att jag hinner iväg till skogen idag, det hinner nog bli mörkt innan vi kommer hem men imorgon så blir det skogen! 
 
En bild från augusti som jag visat förr, tycker om bilden så jag publicerar den igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0