At home

Kom hem just nu, hann med 12:ans buss så jag kunde åka hela vägen hem. Föreläsningen var bra men eftersom jag inte var insatt i själva ämnet eller hade något större intresse av det så tröttnade jag efter en stund tyvärr. Det höll på i ca 3 timmar och det enda som jag hade i tankarna var Izor. 
 
Pratade med min hundlärare och berättade att Izor blivit halt, vi båda tyckte att det vore bra om jag stannade hemma imorgon om han inte blir bättre. Troligtvis stannar vi hemma i vilket fall då jag inte vill riskera att hältan kommer tillbaka. Han måste ha skadat sig i skogen men han visade inga som helst täcken på hälta under hemvägen. Det är inte förrän efter han har vilat som hältan dykt upp. Förhoppningsvis är det bara en sträckning.
 
Nu ska jag inte skriva mer utan ska gosa ner mig hos min lilla sjukling. 
 
Alla tips på aktiviteter som man kan göra med en halt hund är välkomna. De ska såklart inte vara speciellt fysiskt krävande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0