Värme

Tanken var att jag skulle gå ut och träna Iz men han var så virrig då tervtikarna sprang omkring och lattjade så jag gav upp träningen. Kanske går ut med honom ensam sen när det har blivit lite svalare. 
 
Vi spenderade iallafall en stund på åkern så de fick springa av sig och nu ligger alla 3 och vilar. Äntligen är vädret fint ute, kanske tar med en filt ut och lägger mig på gräsmattan en stund. Det vore inte helt fel!
 
Nåja, kom på att jag har glömt kamerasladden hemma så ni får se bilder på måndag, alt på tisdag. Det är väl inte några höjdarbilder men det är i vilket fall några bilder!
 
Ska kolla vad som går på tv nu när hundarna vilar. L & K har åkt till Sundsvall över dagen och kommer hem ikväll någon gång. 
 
Aja, det var allt från mig. Är jätte trött! Förstår inte hur jag kan vara det då jag har sovit som en stock. Aja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0