Valpsjuk

Idag har dagen gått fort fast vi inte riktigt har gjort någonting. Jag stannade hemma ifrån skolan då jag hade en hemsk värk i rygg och nacke och kunde inte riktigt resa mig upp. Det blev bättre efter ett par timmar. Åt frukost och  sen pluggade jag lite, kanske hinner få in lite fler rester innan skolan är slut!
 
Blev sedan bjuden på lunch av Robin. Han hade lagat en jättegod vegansk maträtt som vi åt på hans bakgård. Izor var cool hela tiden och bara tog det lugnt. Vi ska väl ut och försöka träna lite lydnad.
 
Ska troligtvis ut ikväll med en gammal klasskamrat men vi får se. Känner mig inte sådär jätte pigg på att gå ut faktiskt. Vill hellre sitta hemma med en påse chips och en bra film. Det kanske blir så iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0