Valbo

Sabina och jag har pluggat och lämnat in en hel del rester i skolan idag. Sååå sjukt skönt.
Nu ska Denise och jag till Valbo då jag ska hämta ut en Dogbag som jag har fått. Ska bli spännande att se vad den innerhåller.
Sen ska jag packa allt som ska med imorgon till Dalarna. Ska bli sjukt roligt att åka dit.
Iz följer med till valbo så blir det lite miljöträning för grabben. 
 
Har inga nya bilder så bloggen ser lite halvdöd ut. Hoppas inte att det gör så värst mycket. Ska försöka fota när vi är i Dalarna, blir nog mest mobilbilder då jag inte vet om jag orkar släpa med mig systemkameran.
 
Nu ska vi till bussen så ni alla får ha det bra! Kanske uppdaterar senare idag.
 

Kommentarer
Postat av: Carla

Väntar på du ska uppdatera ju... Haha alltid kul och läsa din blogg och annat. Du och Izor har alltid nåt roligt på gång och härlig band så man blir avis hihi <3 kram!

Svar: Kommer uppdateringar snart, har ingen vidare täckning i telefonen ^^
Mandana Veysi

2013-05-24 @ 08:45:15
URL: http://Memyselfanddogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0