Uppe med tuppen

Vaknad för sisådär en timme sedan av att pappa kom med min morgonmedicin. Har käkat frulle som han kom till mitt rum med och nu fick jag en alvedon då jag har fruktansvärt ont i magen. Misstäcker att min vecka börjat nu, usch och fy. 
 
Ska strax byta om kkliva upp ur sängen. Iz vet precis hur man får liv i matte,, Så fort han kom in från morgonpromenaden med pappa kastade han sig på mig md blöta tassar och en drös med pussar. Haha goa väckarklocka!
 
Idag är det restdag för mig, dvs ska jag plugga skiten i skolan. Frågan är hur mycket ork jag har. Och frågan är om det ens är möjligt då min skoldator är på lagning. Får i värsta fall släpa med min egna dator till skolan och försöka koppla upp mig på deras nät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0