Trasig skoldator och nya leksaker

När jag kom till skolan idag så märkte jag att hwla skärmen på min mini laptop var förstörd, det gick fortfarande att använda datorn men jag kunde inte förstå hur detta gått till då den bara sprack när jag öppnade datorn. 
Fick veta av en lärare att det hänt flera gånger med den modellen jag har på datorn, att det inte är något ovanligt. Så jag ska lämna in datorn imorgon och få den fixad. Puuh, det kunde ha slutat illa. Hade det varit så j*vligt så skulle jag kunna åka 3000 kr back för en ny dator. 
 
Fick inte mycket gjort i skolan, skärmen sprack mer och mer så fort jag tröck på tangenterna så jag fick stänga av den. Senare var jag till min hundlärare och köpte lite leksaker till Izor för 80 kr. En flossleksak, 2 bollar på snöre och en kong på snöre. 
 
Därefter gick jag till tågstation och bokade tågbiljetter till Tällberg. Ska bli jätte roligt med en liten semester och träffa Ia. Ska snart gå ut med Iz, imorgon är det lydnadsträning som står på schemat. Efter skolan ska jag och pappa cykla till Gavlegårdarnas kontor och be dem ordna med mitt konto där så att jag kan ansöka om en lägenhet! jäklar vad det ska krångla hit och dit.
 
Här kommer lite bilder på min snygging, fy s*tan vad jag älskar den här hunden alltså, han är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Mandana Veysi

2013-05-14 @ 20:56:22
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0