The Sims

Wictoria har precis åkt hem, hon kom vid 2 tiden och vi har nördat sims sen dess haha. Vi gick en runda med Izor också och hittade området där min troligtvis nya lägenhet kommer att ligga. Det var ett jätte lugnt och fint område! Ca 1 min från Brynäs centrum och ca 3-5 min cykeltur från pappa. Det som var negativt var att balkongerna inte var inglasade men man kan inte få allt här i världen.
 
Och oj vad statestiken på Instagram har ökat de senaste två dagarna! Har fått över 20 nya följare och det är jätte roligt. (Qepta@instagram) Kul att det är så många som uppskattar mina bilder! 
 
Nu ska jag äta lunch/middag whatever. Ska steka på lite kokt potatis med grillkrydda, det blir nog fint! Är inte all hungrig längre och enligt Wictoria har jag magrat av en del sen vi sågs sist. Jag själv har inte sett någon skillnad.
 
Jag äter som en ko vissa dagar och som en hamster andra dagar. Ibland får jag bara inte i mig mat, det är rätt jobbigt faktiskt. 
 
Men nu ska jag i vilket fall tvinga i mig potatisen och sen blir det nog en rulle att kolla på. Iz har inte fått någon aktivering idag men han har varit så nöjd med Wictorias sällskap, imorgon ska vi dra igenom ställande/läggande under gång. 
 
Stannar ev hemma från skolan, känner mig lite hängig och de flesta här hemma känner sig dåliga så  jag kanske har blivit smittad? tur att jag har världens goaste hund då som alltid är så snäll. Goskiten. Ibland är han världens jobbigaste hund och ibland bara världens bästa. Mitt hårmonster, matte älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0