Tävlingsnoja

Usch vad nervös jag är inför tävlingen på måndag. Izor och jag har inte tränat någonting alls och det känns som att allt kommer att gå åt skogen. Måste försöka intala mig att det här kommer att gå bra!
 
Jag är inte ute efter första pris, eller andra pris. Jag vill kunna stå där och göra det som ska göras utan att gripas av panik och jag vill framförallt ha roligt tillsammans med Izor. Det är nummer 1. Sen om vi placerar oss vore ju det jätte skoj. Emma ska filma och ta kort på oss så förhoppningsvis vågar jag lägga upp klippet från tävlingen här på bloggen!
 
Nu ska pappa och jag ha lite egentid och åka iväg och grilla. Självklart följer Izor med oss. Han har åkt till Willys och köpt majs, ska ta fram lite sojabullar och grönsaker som jag kan göra grillspettar av. Blir nog kanongott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0