Städat och pysslat

Har städat rummet och pysslat lite med Izor, klippt klor och borstat pälsen på honom. Sen har vi busat en hel del också. Varit jätte skoj att busa med honom, jäklar vad vi båda tyckte att det var roligt.
 
Sedan nu på kvällskvisten blev jag sjukt sugen på att lägga ett IPO spår, sagt och gjort. Fick visa Izor lite vart godisbitarna låg men sen var han rätt så fokuserad, ibland försökte han hoppa över några godisbitar men då visade jag honom bitarna han missade. 
 
Nu är vi hemma och jag ska väl snart göra kväll, har ett soc möte imorgon kl 1. Vi får se hur det mötet går!
Sen har jag ringt ett samtal angående Lisa. Efter många om och men så måste jag faktist fokusera på Izor just nu, fallet angående Lisa kan jag ta upp senare igen sa polisen i telefon. Det känns bra.
För 2015 är det planerat att en terv valp ska flytta in till mig. Jajamen, har hittat en kombination jag vill ha och uppfödaren till den kommande kullen sa att jag var varmt välkommen att hälsa på dem och träffa föräldrardjuren då hon äger båda två. Ser så fram emot det!
 
Sen har jag fått lite bilder på min vackra Yra som inte är så vacker just nu (hon fäller för fullt) och på hennes ungar. De är sjukt söta men ingen mer kanin kommer innanför mina dörrar om jag inte har ett hus med trädgård. 
 
Imorgon ska Denise komma över och hjälpa mig att klippa klor på långöronen och Joshi är i fällning just nu. Jisses, han ser inte klok ut!
 
Har tyvärr inga bilder att visa er, tog inte med mig mobilen ut när jag la spåret. Men men, det blir flera tillfällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0