Söderhamn nästa!

Då var praktikdagen avklarad, nu väntar jag bara på att Ann-Katrin ska komma hit så åker vi till Söderhamn. Åh, sist jag var där var det i februari innan min födelsedag, det var så länge sen jag träffade dem. Ska bli så roligt, 
Kameran är självklart nerlagd i väskan och en hel del bilder blir det troligtvis. 
 
köpte ett Scalibor halsband till Izor idag men glömsk som jag är råkade jag glömma den i Emmas väska! Så typskt mig. Men får tillbaka det på tisdag så då hoppas jag på att han inte får några fästingar.
 
Nu ska jag ut och fixa med långöronen och packa ner resten av sakerna som ska med. oj det blev en hel del minsann! Bloggar eventulellt senare ikväll, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0