Skogen

Izor och jag tog en cykeltur till skogen, den här gången travade han på bra men drog fortfarande lite för mycket så jag fick bromsa lite då och då för att få honom på banan igen. Väl framme i skogen fick han gå i lina och strosa omkring, efter det tränade vi lite läggande/ställande under gång och sedan lite balansövningar. 
 
Är så nöjd över min K9 sele, kunde hålla i honom när han nästan tappade balansen när han balanserade med hjälp av det rejäla handtaget mitt på selen. 
 
Efter det fick han gå lös i skogen men han höll sig konstigt nog vid min sida i stort sätt hela tiden, Trodde att han skulle springa av sig, haha. Bästa hunden!
 
Tog inte med mig systemkameran dumt nog så ni får se lite mobilbilder från dagen!
Ska dricka upp min energidryck och sen fortsätta plugga tänkte jag. Om orken finns, känner mig rätt slut sen gårddagens pluggande med D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0