Pluggar

Sitter här och pluggar, har pluggat i timmar nu så jag ska ge mig för kvällen. Imorgon tar vi nya tag och ska försöka få resterna klara! Även ett lydnadspass ska vi köra. Nu har Izor sitt Scalibor haosband på sig, folk får tycka och tänka vad dom vill om mig som sätter gift på min hund men jag prövar. Får han inga biverkningar så är det TOPPEN! Lilla Lisa som jag haft har haft Scalibor i 9 år och inte fått en enda fästing på sig och eftersom vi kommer att vara väldigt mycket ute i skog så behöver han ett starkare medel. Än så länge har jag inte märkt att han är känslig mot någonting så vi håller tummarna att han klarar av halsbandet.
 
ute regnar det som sjutton, hoppas att det är torrt ute imorgon. Kanske tar en tur till skogen och kör lite uppletande med Izor, det vore jätte roligt. Så synd bara att jag inte känner hundfolk i Gävletrakten som skulle vara sugen på att hänga med. Nåja, det är skönt att bara komma ut med hunden själv också.
 
Ska slå på en film nu och sedan sussa så att jag orkar med nya tag imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0