Plugg, bad och sol

Jag har inte glömt bort bloggen nej, men har haft fullt upp hela dagen. Mötte Denise vid halv 2 tiden och Iz och H fick leka lite innan jag och Denise gick till Testeboån med Izor. 
 
Där fick han bada som en tok och han simmade bra mycket mer än sist. Vi hade med oss fika och solade lite när solen var framme. 
 
Är jätte stolt över Izor idag, helt plötsligt när Iz badade kom det en lös labbe och därefter en flat i koppel som hussen hade. Izor hälsade jätte fint på hundarna och försökte rida på dem båda. Suck, Flaten sa ifrån tack och lov men labben sa ingenting så jag fick ryta i åt honom. De badade en stund och Izor gick fram till hussen, en helt främmande man och vela bli klappad!! Vilket jäkla framsteg! Är så glad.
 
Efter några timmar vid ån så drog vi till Denise för att mina mobilskal från E-bay hade kommit. 2 assnygga skal för 50 kr! Efter att D bytte om kopplade hon Herkules så gick vi hem till mig och har pluggat fram tills nu. 
 
Sitter och redigerar bilder från dagen, troligtvis dyker bilderna upp på bloggen imorgon. Ska strax sova. Hoppas på en bra dag imorgon, måste träna mer lydnad med prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0