Morsning

Vaknade vid 6 tiden imorse och tog min morgonmedicin, kort därefter somnade jag om och vaknade för sisådär en 40 minuter sen. Har tittat lite på nätet och ska snart upp och äta någonting innan Iz och jag går ut och tränar en liten sväng, Kanske tar med de andra hundarna och sätter P i lina då hon absolut inte får vara lös när någon annan hund är det. Det kan nog bli riktigt bra det här, Izor har letat efter bollar sen vi kom hit, haha. Det ligge en nere vid mina fötter så den får följa med ut på gården.
 
Lisa och jag har pratat lite grann och kommit fram till bra saker (om det blir av). Skriver inte ut någonting på bloggen föränn det är spikat.
 
M skulle kontakta polisen och höra hur det blir med mitt lilla hjärta. Har jag tur så får jag hem henne. Annars känns det som att det bara är att ge upp. Jag älskar den hunden så, men har försökt med allt. Och jsg har inte ekonomi att ordna en rättegång, inte med mina 1050kr i månaden.
 
Här kommer en gammal bild på Iz 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0