Magsmärtor

Har min hemska vecka nu, usch och fy. Magen gör ont och ryggen detsamma.
Sitter i skolan och tar det lugnt efter att ha pluggat en hel del.
 
Ska om ca en timme dra mig till bussen mot sjukhuset för att träffa min sjukgymnast. Ska faktist "säga upp" mig därifrån då jag kan utnyttja gymmet vi har hemma istället för att betala en massa pengar för att åka ut dit en gång i veckan. Sen så hjälper inte sjukgymnasiten mig så värst mycket.
 
Det är riktigt sommarväder ute idag, när jag kommer hem ska jag ut och träna med Izor om jag orkar. Får ta en värktablett innan.Sen ska jag nog sola lite på gräsmattan där vi brukar träna. Härligt!
 
Emma sitter och är kreativ och bygger någonting då hon har lessnat med plugget då vi har pluggat sen 08.30. Det tar på krafterna ska jag säga!
 
Vi har släppt ut kaninen Norpan och hennes marsvins kompanjor Rufus så de får springa fritt i djurrummet och det uppskattar båda två. Klippte även Norpans klor då de var på tok för långa. Så lite kreativ har jag också varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0