Lugn dag

Idag har vi faktist bara tagit det lugnt. Jag har kollat på tv och varit lite slö så jag orkade inte ta med mig alla hundarna på en promenad men de sprang av sig bra på åkern. Ska köra lite godissök här i huset och sen låsa in mig och Iz i ett rum och träna lite ensamma.
 
Imorgon åker vi hem, kommer sakna vovvarna och L&K såklart. Fick ett par jätte fina gummistövlar av Lisa. Behöver bara ett par raggsockor i så sitter dem som ett smäck! Så nu kan jag gå i lera utan några problem.
 
Har inte blivit någon tripp till skogen men om vädret är fint imorgon kanske vi hinner med det innan vi får skjuts av Ankie hem igen. 
 
Ska gosa med långöronen och försöka få lite bilder på dem då det blivit ändrade planer. Ankie kommer tillbaka till Gävle nästa vecka och hämtar dem istället för imorgon då hennes vän blivit sjuk. 
 
Här kommer en bild på en utav Yras små bebisar.
Tyvärr hittade Karin en unge död utanför boet i fredags, troligtvis har den kravlat sig ut ur buren eller så har den råkat följa med Yra ut när den diat. De andra 4 är iallafall välgödda och har äntligen öppnat ögonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0