Hur har vi haft det?

bloggade ingenting igårkväll då jag var fruktansvärt trött jag jag väl kom hem. 
Vi har iallafall haft 4 toppendagar i vackra Tällberg. Izor har fått bada i Siljan nästan varje dag, så har vi gått långa mysiga promenader, tränat lite lydnad och bara njutit av vädret.
 
Maria och jag hann med en tur till Rättvik för att köpa shorts åt mig och en tröja åt maria, blommor till blommlådan, och lite smått och gott. 
 
Vi har även varit ute på en jätte fin restaurang och ätit mat. Samt att vi har grillat, spelat kubb och bara haft det bra.
 
Vet faktist inte riktigt vad jag ska skriva. Dagarna gick så fort, hann nästan inte ens med! Hoppas jag hinner ta en tur upp i sommar igen. Saknar redan Tällberg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0