Hundträning och ommöblering

Träningen i skolan gick helt ok idag, Izor var inte riktigt med om man säger så. Ska ut och träna på baksidan om en stund. 
 
Efter skolan gick jag till Robin och vi tog med oss en varsin kopp kaffe ut på baksidan av huset och pratade. Jättemysigt. Efter det drog pappa och jag till Gavlegårdarnas kontor och jag fick äntligen en inloggning till deras hemsida så nu har jag lagt intresseanmälningar på 2 lägenheter, vi får se vad soc tycker om det. Den ena är riktigt nära pappa så det är kanon bra!
 
När vi kom hem monterade vi isär en kaninbur och körde in en fotölj i rummet istället som Izor gillar att ligga i. Rummet blev så mycket större! och det känns fräshare. 
 
Någon dag ska jag måla om min fula träfrägade spegel vit också. Det är lite sorligt att se Yras bur tom, men hon har det jätte bra hos Karin och flyttar hem igen när jag fått en egen lägenhet! 
 
Iz och jag har varit ute på balkongen med ninerna, han är så duktig med dem. Jätte lugn och försiktig. Han log och sov eller vela bli klappad under hela tiden vi var ute hos dem. Mina goa små långöron som snart ska bli Luleå bor ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0