Går in i väggen

Jag känner mig jätte deppig och bara bara gråter. Vet inte varför det känns så, jag pressar mig så in i h*lvete för att få klart mina rester i hundkunskap 2 innan betygen sätts. Jag gör mer än vad jag klarar av och jag tror att min kropp har sagt stopp nu. Klarar jag inte den här kursen kommer jag att gå in i väggen totalt, nu har jag kämpat så in i bomben och pluggat dagligen för att klara detta. Jag vill kunna känna att jag klarat någonting för en gångs skull. 
 
Inte nog med det så var Izors nomesele för liten för honom så om någon är intresserad så är den till salu för samma pris som jag köpte den för (300kr ink frakt) 
 
Izor har fått göra lite inomhusövningar då jag inte orkat gå ut med honom. Jag har bara legat i sängen och stirrat på de förbannade uppgifterna som jag måste fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0