Blindhunds föreläsning

Idag var det en föreläsning om blindhundar i skolan, det var intressant men jag blev riktigt trött mot slutet. När skolan var slut gick vi och käkade och därefter gick Emma och jag till soc så jag fick godkänna ett papper som ska skickas in till Gavlegårdarna.
 
Efter det gick vi runt på nian och jag köpte en present åt min mamma, en present åt Denise och ett halsband åt mig. Emma köpte ett likadant halsband, min blivande sambo. <3
 
När jag kom hem så hade Izors nomesele kommit. Jäklar vad fort det gick, betalade för selen här om dagen. 
Den verkar sitta jätte bra på honom, när man drar åt den så sitter den precis vid svansroten. Så nu har han en dragsele/framtida IPO sele. 
 
Har smörjt grabbens tassar och ska kanske ta en tur till skogen när pappa kommer hem då jag behöver cykeln. Då får jag äntligen inviga selen. 
 
Senare ska jag till Denise en sväng, vet inte vad som händer ikväll. Emma kanske kommer hit men jag är inte säker. Nu ska jag iallafall dricka någonting och ta en alvedon. Har huvudvärk så det bara skriker om det. 
 
Ska även posta presenten till mamma. Får inte glömma det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0