Blåsigt

Det har inte varit något badväder idag, det har blåst något fruktansvärt och regnat en hel del så vi har mest suttit inne. Izor och jag var ute och kastade lite frisbee. I början var han lite tveksam mot dem och vela inte greppa om dem men efter en stunds lek så jagade han de som sjutton och två gången lyckades han fånga dem i luften! Duktiga hund.
 
Sen har vi kört godissök inomhus så alla hundarna har fått tänka lite, har även tagit itur med Millas klor och nu på kvällskvisten har Lisa och jag gått en kvällspromenad med hundarna, Sista biten fick Izor vara lös, han höll sig i närheten av oss och kom varje gång jag ropade på honom. Jätte skönt att kunna ha honom lös såhär på landet.
 
Imorgon åker L & K till Sundsvall över dagen så jag blir hemma själv med hundarna, om vädret är fint så tar jag med dem ut på åkern en sväng. Ska även försöka mig på lite lydnadsträning med Izor. Det var ett tag sen nu!
 
Fryser jätte mycket och har lindat in mig i massor av filtar. Ska slå på en film nu och sen lägga mig. Blev tyvärr inga bilder idag heller, my bad. Hoppas ni står ut med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0