Aktiv ungdom

Hur har våran dag varit? helt fantastisk faktist.
 
Dagen började med en lite längre "kort promenad" och sen begav jag mig till skolan. Hade värk i kroppen och var spänd som sjutton så jag hoppade över idrotten. Var med när några i klassen skulle hålla tal på komunikationen och sen begav Emma och jag oss mot Gävleborgs zoo, ska köpa hundmat imorgon då det börjar bli fattigt i frysen. Därefter gick vi till apoteket och jag hämtade ut min medicin.
 
Emma tog bussen hem och jag traskade på hem och kopplade min galna terv och gick ut och körde ett kortare lydnadspass. körde några platsliggningar med honom och 1 gång klarade han 2 minuter. Annars reste han sig upp efter ca 1,5 min. Jäklar vad vi får träna på det nu alltså.
 
Efter lydnadsträningen mötte vi upp Denise och Herkules och vi gick till testeboån så att hundarna (eller ja, Izor fick simmar och leka i vattnet) Herkules och jag stod mest på land. D tog även årets första dopp. Den ni! Det skulle jag aldrig göra nu, är en riktig liten badkruka. 
 
Efter några timmar vid testeboån så traskade vi hem igen, fönade Izor och sen fick han mat och efter det ett märgben att gnaga på. 
 
Imorgon ska han med till skolan, om vädret är på våran sida så ska vi hålla till vid Boulognerskogen. vad för aktiviteter det blir har jag ingen aning om. Sabina och jag tänkte träna lite lydnad med hundarna när vi slutat (om dom nu orkar med det) Annars kanske vi tar en skön promenad i bollan.
 
Sitter nu och äter mango samtidigt som jag redigerar bilder från dagen, bilderna kommer i ett enskilt inlägg. Räkna med en bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0