21.8 kg

Rubriken säger väl det mesta. Izor är i jätte fint hull nu och nu är det bara muskler som ska byggas på. Mer behöver han inte gå upp och ner ska han absolut inte! Kommer att bla träna i skogen i ojämn terräng, cykling samt springa i vatten/simma. 
 
Vi har inte gjort någonting sen vi kom hem från skolan, har hittat på Beck och tänkt kring min egna lägenhet. Vilket stort steg det kommer att bli för mig, för oss! Tack och lov ligger lägenheten inte långt ifrån pappa men den är närmre skogen så det är toppen!
 
Pappa var tidigare till apoteket och hämtade ut mina mediciner så det känns jätte skönt att ha dem hemma. 
Och om 2 dagar far vi, imorgon lär jag packa allt som ska med sen får jag be till gudarna att inte tåget är fullproppat med hundar för jag har absolut inget tålamod när vi ska på tåg då jag själv blir väldigt stressad av allt som har med tåg och bussar att göra. Önskar att jag kunde ta mitt körkort nu!
 
Imorgon ska jag lämna in rester samt plugga till ett prov som jag inte blev godkänd på. Hoppas att jag blir det den här gången. 
 
Björkis selen är nerpackad i ett grönt kuvert och blir iväg skickat imorgon. Om det inte regnar imorgon så blir det nog en tur till skogen. Det vore rätt mysigt att strosa omkring där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0