1 maj

Idag gick jag och Izor till Testeboån och Izor fick leka i vattnet i några timmar innan vi skulle på hundkalas hos Denise då Herkules fyllde hela 5 år igår! Eftersom han är väldigt skotträdd så firade vi honom idag och det bjöds på hundtårta i form av H's foder samt grönsaker. 
 
Izor ratade grönsakerna haha, han är en riktig köttätare han. Vi människor åt först mat och sen blev det hallonpaj som efterrätt. Det var extremt gott. 
 
Denise och jag tittade på två avsnitt av Beck och sen gick vi mot söder så Robin smsade mig och frågade om jag kunde kolla till katterna. Så vi traskade dit och sen gick vi hem. Nu ligger Izor däckad på golvet och jag håller på att somna. Pratar lite med bästa Carla och ska slå på en rulle att somna till nu. 
 
Här får ni lite bilder från dagens badlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0