Vad vill ni?

Det är 20+ unika besökare på bloggen varje dag och det är jätteroligt. Men nu till min fråga eftersom jag har sån bloggtorka. Vad vill ni läsare läsa om?
 
--
 
Idag har vi inte gjort något speciellt, jag har varit illamående hela dagen pga frukosten jag åt. Usch. Ska äta lite mango nu och sen försöka träna Izor lite, ibland svarttnar det för ögonen på mig när jag anstränger mig, så Iz får ta det lugnt ÄNNU en dag. nåja, det är bara att gilla läget, han får pyssla extra mycket med aktiveringsleksaken ikväll. så kanske vi kör lite uppletande inomhus. Bara för att trötta ut hjärnan lite.

Kommentarer
Postat av: Julia

Börjat följa nyligen, så har ingen riktig aning om vad jag vill läsa...

Svar: Okej.Bara att skriva en kommentar om du vill att jag ska skriva om just det. :)
Mandana Veysi

2013-03-03 @ 21:21:21
URL: http://magicalnicci.weebly.com
Postat av: Angelica

Jag tycker det är jätte intressant att läsa om Iz och hans utfall, hur han utvecklas och förbättras!
Har själv en hund som gör djävulska utfall mot hundar och just nu känns allt bara skit på den fronten, så alltid kul att läsa om hur det går för andra :)
Såg inlägget högre upp om hundmötena, duktiga ni är! :)

Svar: Tack!
Det går framåt, idag stötte vi ex på flertal hundar vid olika tillfällen och vid ett tillfälle började han morra till och nästan göra ett utfall.
Andra dagar kan det rent av gå åt h*lvete och han gör utfall mot allt som rör sig i princip (närå inte riktigt men).

Gäller att träna, träna och träna. + massor av superdupergott godis!
Funderar på att börja ha med mig rått kött ex hjärta, lever osv på promenaderna när vi ser en hund. Ja visst att det är äckligt att hantera men då kan jag lova att jag får hundens fulla uppmärksamhet :)
Mandana Veysi

2013-03-05 @ 17:22:18
URL: http://angelicay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0