Utgång och hundmys

Igår hämtade Cornelia och hennes pojkvän upp mig efter att C hade jobbat. Vi åkte till stallet där C har sina hästar en snabbis så att hon kunde mocka ur boxarna. Efter det åkte i hem till dem och började förfesta och åt mat. 
 
Efter ett par timmar åkte Cornelia och jag ner på stan och gick på Racken. Det var skön stämning där och vi va nöjda och glada.
 
Kom hem vid 3 tiden imorse och somnade inom loppet av 10-15 minuter.
Idag har jag bara myst med min gofis. Ska göra någonting att äta och sen gå en längre sväng med Iz. Troligtvis svänger jag förbi Pauline och hämtar Pandora.
 
Har inte så mycket att säga faktist, vädret är underbart och jag förstår inte riktigt varför jag sitter inne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0