Tervligan

Har haft Milla och Pandora ett par timmar idag, vi har promenerat samt att jag har borstat båda brudarna samt klippt lite klor på dem. Sen har jag såklart fotat dem en hel del, de är inte lika förtjusta i kameran som herr Izor är men jag fick några hyffsade bilder på dem iallafall.
 
Tjejerna är hos Pauline fram tills onsdagkväll så jag tar dem ett par timmar imorgon och en sväng på onsdag efter skolan. Är så mysigt med 3 goa tervar, dom är så jäkla kelsjuka båda två.
 
Nåja, tänker inte skriva något längre inlägg, har pratat med min syrra i telefon i över 2 timmar, allt om inredning, till lägenheter, till norrsken och gud vet vad.
 
Ska ta mina mediciner nu och sen säga godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0