Sol <3

Idag har det varit strålande väder och jag har dygnat då jag inte kunnat sova. Har tittat på massa serier på SVTplay hela natten/morgonen och nu är äntligen Andra avenyn säsong 1 nerladdad så det är bara att inta sängläge resten av dagen typ då? 

Tränade lite olika saker med Izor under promenaden, hoppa upp på saker ,sätta tassarna på olika saker osv, han tyckte att det var superskoj så körde vi en hel del kontaktövningar när det gick förbi hundar. Han drog och slet inte i kopplet som en tok utan hade iallafall 80% fokus på mig och kom och tok ögonkontakt och fick massa godis och beröm. ♥
 
Ännu en god nyhet! Chili och Joshi flyttar upp till norr, Izor's brors ägare ska bli fodervärd åt mina små pluttar och hämtar dem i juni. Det känns så bra! Dom kommer att få det såååå bra!!!
 
Här kommer lite bilder från promenaden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0