Snuvig

Igår började jag bli riktigt snuvig och ögonen började rinna på mig och senare på kvällen blev det bara värre. Därför har jag inte haft någon ork att blogga.
 
Igår körde vi iallafall rapport, Izor var så duktig. Han sprang med en jämn fart mellan mig och min lärare även fast sträckan han fick springa bara blev längre och längre.
 
Han stannade till en gång där en hund hade bajsat men efter lite tjoande så kom han i full fart. Var jätte stolt över honom, det var iallafall ett par månader sen vi körde det sist.
 
Idag har vi inte gjort någonting alls än, jag kom hem från skolan för ett tag sedan och näsan bara rinner på mig. Kanske ska gå ut en sväng med Denise i det fina vädret en stund. 
Det är så typiskt att det är så attans kallt ute, jag vill ha sommar nu! så att man slipper alla vinterkläder, kylan och halkan.  Jag vill kunna låta Izor bada ute i en sjö och ta långa sköna turer i skogen.
 
Snälla sommar kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0