Skola och långpromenad

Gick till skolan så jag var där vid 12, vi hade idrott så jag mötte Emma inne på friskis så drog vi direkt till gymmet och började träna. Tiden gick väldigt fort och efter det gick vi till skolan och jag pluggade lite om anatomi.
 
Efter det åkte jag till allmännapsyk och pratade lite och därefter tog jag bussen hem, totalt slut i både kropp och knopp. Käkade lite och sen kopplade jag Izor och gick till P och fikade lite, därefter bestämde jag träff med Denise så jag tog med mig tervligan så var vi ute i över 3 timmar. Haha, vilken promenad, det var länge sen jag skrattade så mycket. Och vi kände oss tryggare än någonsin när vi gick på mörka stigar med enbart skog runt omkring oss med 4 stora hundar.
 
Efter promenaden lämnade jag M och P, sa hejdå till Denise och gick hem. Pappa stack iväg och köpte en pizza åt mig och den satt riktigt fint. Terven har fått mat och jag ska snart natta kudden.
 
Imorgon ska Izor med till skolan, efter det ska vi direkt till Pauline så hämtar jag Milla och Pandora så spenderar dem kvällen hos mig till Klas kommer och hämtar dem. Pauline hade väldigt mycket och göra och brudarna gör ingenting annat än att vila/sova så de märks knappt när de är här. Det är bara Izor som flänger åt alla håll.
  
 
tidigare idag på friskis och svettis
jag och min fina liga ♥
Herkules, Izor, Pandora, Milla och jag
Jag och mina fina ♥
Milla, Pandora och jag
Herkules och Izor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0