Nu jävlar

Nu ska jag försöka stå på benen så gott det går och fixa det här med Izor och hans utfall mot andra hundar, jag har så mycket stöd från olika håll och folk som vill hjälpa mig så det här ska vi fixa!
 
Jag har haft terv (dock inte min på papper) tidigare, en tik och hon var svår när hon var ung men inte som Izor. Sen har jag och en i klassen konstaterat att han är bra mycket skarpare än de flesta tervar och han har en rejäl egen vilja samtidigt som han alltid vill vara till lags.
 
Imorgon ska vi träffa Hana och hon ska pröva att gå med honom och ge mig tips och råd. Tack fina du. Är så fruktansvärt glad att jag lärt känna dig. ♥
 
Samt att flera i klassen vill hjälpa mig att få rätsida på honom. 
 
--
 
Sen har jag även kontaktat idioten som snott Lisa av mig, n u är jag inte glad och jag tänker gå till rätten med det här. Hoppas att människan inser vad fel han har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0