Mycket piggare

Känner mig mycket bättre idag, varken ögonen eller näsan rinner på mig. Sköt!
Jag ska kliva upp ur sängen och äta någonting innan jag går ut med Izor. Det är lite kallt i rummet så jag kröp ner under täcket efter att jag hade duschat. 
 
Vi får se vad dagen har att bjuda på, Vädret är iallafall jättefint så jag kanske tar med mig kameran ut och fotograferar lite.
kruxet är väl bara att det inte finns några vidare bra ställen att fota på nu, det är snorhalt ute och snön är inte rolig att gå på då man sjunker och snön är så "vass" så det gör ont att kliva i det. Nåja.
 
Här kommer en bild som jag gjort idag. Tyckte den blev riktigt fin faktist, konstig men vacker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0