Morgondagen

Imorgon ska Izor med till skolan, är inte helt 100 men jag tror att det är freestyle som står på schemat. Efter skolan ska iallafall jag och Cornelia träna hundarna (igen). Det är tur att jag har en duracellkanin som kan hålla igång i timmar (självklart med pauser)
 
Efter skolan ska vi iallafall fokusera på lydnaden, iallafall jag och Izor. 
Jag skulle hjälpa Cornelia lite med hennes projektarbete inom Canis. Komma med tips osv, det ska bli jättespännande. 
 
Vi får se om vi kanske kör en platsliggning också, han kan ju för sjutton inte ligga still i 30 sek så det behöver vi träna på. Då är det ett perfekt tillfälle när Walle är med.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad fin din Izor är! En av mina drömraser, men som tyvärr inte passar in i mitt liv nu :(

Svar: Tack! Han är riktigt vacker. Ja de är speciella och kräver sitt. Klokt att du inser att rasen inte passar in i ditt liv nu, dagen kommer då du kan skaffa dig din egna. :)
Mandana Veysi

2013-03-13 @ 18:20:53
URL: http://egenvilja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0