Melodifestivalen

Kom hem idag vid 2 tiden och har umgåt med mig underbara prins samt fikat med Robin. 
Vi hade det jätte trevligt där. Vi bodde på ett LYXhotell, herregud. Det var i princip bara rikemansfolk där. Och dit kommer vi, trötta och slitna haha. Kändes som att vi inte riktigt passade in där nåja, rummen var fina och sängarna gudomliga. Efter att vi hade fixar klart oss gick S och jag till Vicky och Annas rum och förfestade lite innan vi åkte till Friends Arena. 
 
Det var 28000pers där och stämningen var härlig, publiken var med och det var helt enkelt en häftig upplevelse för mig. Hade det jätte trevligt där trots att jag i stortsätt hatar melodifestivalen men det är ju en enorm skillnad när man väl sitter där än om man sitter hemma i tvsoffan.
 
Vi träffade vänner till S och V på hotellet och när melodifestivalen var slut så gick vi och åt, S och jag blev kallade för zigenare och emokids av en kille för att han inte fick en cigg av mig. Seriöst? Sedan kom en alkis och tiggde en cigg han med, fick tillslut skrika ett Nej åt honom då han vägrade att lyssna. 
Herregud vilken stad, jag skulle aldrig kunna bo där.
 
Vi försökte leta efter en krog att gå på men hittade bara en där det var 23 års gräns på och det var för kallt för att fortsätta leta så vi ringde efter taxi och åkte tillbaka till hotellet och sov.
 
Idag har jag ätit FRUKOST, och inte vilken frukost som helst. En av de godaste frukostarna ja någonsin ätit. Wow alltså, jag åt sjukt mycket.
 
Har inte hänt något mer idag, har träna lite med Izor inomhus och laddat över videoarna från Melodifestivalen på min  videofyme kanal.
 
Ska väl lägga mig om en stund, hoppas på fint väder imorgon så att Iz och jag kan gå ut och träna lite lydnad i solen.
 
Här är lite bilder från gårddagen och från idag
---
 
Dagens bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0