Fullt upp

Jag har haft fullt upp hela agen och inte hunnit blogga ett dugg.
Har mailat med JBV och de verkar förstå situtionen med Lisa, har skrivit ett brev om hur jag fick henne i december samt fått in underskrifter från vittnen då JBV bad mig få med 2 vittnen om att den äldre damen lovat mig hunden.
 
Ska även ta en kopia på pappret jag skrev samt en kopia på passet och skicka med till JBV. Hoppas att det går bra allt ihop. Om jag får grönt tecken från JBV ska jag kontakta polisen och se vem det är som ska hämta henne då jag absolut inte ska åka upp det (det är aldelles för stor risk).
 
Nu har jag kört lite uppletande inomhus med Izor, han hittade sin råtta flera gånger fast jag förvirrade honom totalt den sista gången.
 
Ska packa nu och sen försöka sova för imorgon ska jag åka till STHLM för att gå på globen och se Melodifestivalen. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra då jag sett 3 program på över 4-5 år. Men det kommer bli en rolig upplevele. Jag har aldrig varit på globen tidigare så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0