Freestyle

Idag skulle vi träna freestyle i skolan och om 3 veckor ska vi ha ett program klart och visa upp det. Hjäälp?
Blir att hårdträna på trixen, måste finslipa på buga och pang och sen försöka komma på ett nummer. För det här ska fan gå bra! 
 
En låt har Sabina i min klass redan hittat åt oss och jag blev själv väldigt peppad av den och tror att den kan passa in på vårat nummer!
 
Det har inte bara varit bra idag tyvärr, Izor blir bara värre och värre i skolan.
Det är en tjej i 3an som har en rottishane som Izor skäller något förbaskat på och sen lärarnas hundar, men det är inte konstigt då de skäller som jag vet inte vad när man går förbi med ens hund. 
 
Och i maj ska vi tävla i lydnad (inoff som 1orna arrangerar) så om det finns någon gävlebo som vill träna lydnad så hojta gärna till! Varken Izor elle jag är farlig, även om Iz kan låta helt galet när han möter andra hundar men det släpper väldigt fort.
 
Efter skolan gick jag till Gävleborgs zoo och lämnade in mitt CV, hoppas att de blir nöjda! Därefter gick vi till Öster och vi körde lite fritt följ, inkallning osv. Gick jätte bra. Izor var supertaggad och svansen viftade något extremt. Efter det blev det lite bollkastning och därefter gick vi hem. 
 
Nu ska jag äta lite linssoppa och sen ta det lugnt. Imorgon har vi heldag med hundarna, det ska bli jätteskoj! Då kanske terven kan va lite trött sen? Han har ju energi så det räcker och blir över den hunden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0