Dagen då!

Vad har hänt idag då? vaknade vid 7, snosade till 10 då pappa ringde och väckte mig. Skulle till allmännapsyk kl 1 (trodde jag) så jag klev upp med smärta i magen och gjorde mig en kopp kaffe. Kl 11 tyckte jag att det var konstigt att larmet på min mobil inte hade ringt. (Har alltid 2 timmars påminnelselarm när jag skrivier i kalendern) och upptäcker då att tiden är imorgon. Suck!!
 
Gick iallafall ut en sväng med Izor och snackade med Denise, vi skulle till kronofogden och kl 14.03 får jag ett sms av D som säger att de stände kl 14.00 så hon ringde dit lite snabbt och fick då veta att de inte tar emot besökare. Nähepp? lika bra att vi inte hann dit då. 
 
Hon i telefonen förklarade för D att jag skulle skriva ut ett formular och fylla i och sedan skicka in. Hon förklarade tydligt vad som skulle fyllas i osv. Sen kom det till motpartnerns personuppgifter. Inte har jag det! Så hon bad oss, eller snarare D att kontakta skatteverket så att vi kunna få hans uppgifter. Sagt och gjort, vi fick hans personnummer och imorgon ska jag skriva ut blanketten som ska fyllas i.
 
Därefter skrev vi ett sms till Piotr och förklarade va vi har gjort och vad som kommer att hända (utifall han skulle få för sig att ändra sig och ge tillbaka Lisa). Vi har ännu inte fått något svar, vi väntar tills imorgon och svarar han inte då så kommer en vän till mig att ringa upp honom och bara checka läget då smset har kommit fram.
 
Annars kommer blanketten att skickas in så får vi se vad som händer. 
Vilken jäkla process. Hoppas det ger resultat nu då.
 
Och tack kära Denise för allt, för att du ställer upp och hjälper till med det här. Hade det inte varit för dig och din mor hade jag inte kommit så här långt idag gällande Lisa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0